Պատմություն ամփոփում

Պատմությունից այցելել ենք Էրեբունի թանգարան։ Կատարել եմ նախագծեր օրացույցի, պարադոքսների մասին։ Գրել եմ ինչպես են տոնել նոր տարին ԽՍՀՄ տարիներին ու ինչպես են տոնում այն ասորիները։ Շուրջտարյա նախագծերից կարող եք տեսնել՝ Երևանյան կամուրջներ, վերգետնյա անցումներ, որը դեռ շարունակելու եմ։ Իմ մեկ օրը Իշպուինիի օրոք Վիրուսների պատմությունից Լեհաստանի օրեր Հայաստանում Հիպերբորիա Մեկ օր նախնադարում Թարգմանություններ Հին Եգիպտոսի զարդերը Ծովային առևտուր հին Փյունիկ

Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Տարին յուրահատուկ էր, որովհետև շատ նախագծեր ենք արել։ Մաթեմատիկայից ՝ իմ բնագետ ընտանիքը, սենյակիս հատակագիծը, սովորել ենք պատկերներ գծել կոորդինատային համակարգի օգնությամբ։ Լուծել ենք ֆլեշմոբի խնդիրները։ Այցելել ենք Բյուրականի աստղադիտարան։ Պատմությունից այցելել ենք Էրեբունի թանգարան։ Կատարել եմ նախագծեր օրացույցի, պարադոքսների մասին։ Գրել եմ ինչպես են տոնել նոր տարին ԽՍՀՄ տարիներին ու ինչպես են տոնում այն ասորիները։ … Continue reading Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն