Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Ես մասնկացել եմ մարզական ստուգատեսին՝ (Ջրվեժ, Սահադաշտ), կցում է համապատասխան  հղումները:

17․01․2021 — Ճամփորդություն դեպի Ջրվեժի արգելոց
Սահադաշտի մասին ես նյութ չունեմ բայց ունեմ տեսանյութ: Ահա հղումը

2. Ես մասնկացել եմ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, կցում է հղումը:
Իմ լեգոները
Moebius ring

    ա) Իմ լեգոներով ստեղծել եմ ուսումնական խաղեր, ահա հղումը:
Իմ LEGO-ները
    բ) պատրաստել եմ մաթեմատիկական խաղեր:

գ) պատրաստել եմ Մյոբուսի օղակը:
https://youtu.be/bKnoTHnANL4

3.Ես մասնկացել եմ ազգագրական ստուգատեսին (ձեռքի աշխատանք, գործում ենք գլխարկներ, պատմելով գրում եք, հղումը կցում եք) կամ գունավոր քառակուսիներով ստեղծել եմ իմ թվային գորգը, կցում է հղումը:
Ահա իմ պատրաստած տարբերակը։

4. Լուծել եմ խնդիրներ լուցկու հատիկներով, առաջարկել եմ խնդիր լուցկու հատիկներով, կցում է հղումը:

5. Ես այցելել եմ Մատենադարան, ահա հղումը:
Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

6. Ես լուծել եմ գորտերով գլուխկոտրուկը, պատմիր ինչպես ես գտել լուծման ճանապարհը:
Եթե քանակ կողմերի դրել եք 6, ուրեմն պետք է այսպես անեք։ Սկզբում 1 կողմից 1 հատ, հետո մյուս կողմից երկու հատ և այդպես շարունակ մինչև 6 հատը։ Հետո հակառակ 6, 5, 4, 3, 2, 1, և վերջ։

7. Պատրաստել եմ մաթեմատիկական խաղեր, խաչբառեր դասընկերների համար, կցում է հղումը, գրում է ինչ ծրագրով է պատրաստել:
Ոչ

8.Լուծել եմ ճամբարին առաջարկված ոչ ստանդարտ խնդիրները, կցում է հղումը:
Այո բոլորը արել եմ։

9. Դիջիտեքյան ստուգատեսին մասնկացել եմ  հետևյալ սեմինարներին (արհետսական բանականություն) ես եմ սեմինար անցկացնել (նշիր թե ինչ ծրագիր ես սովորեցրել)
Ոչ

10. Լուծել եմ խնդիր կշռումների վերաբերյալ, կցում եմ հղումը:

11. Պատրաստել եմ լծակավոր կշեռք, ահա հղումը:

12. Մասնակցել եմ մաթեմատիկական մրցույթին, հունվարի 20-ին, Միջին դպրոցում:
Այո

13. Լուծել եմ մաթեմատիկական ռեբուսներ:
Թվաբանական ռեբուսներ

Սա իմ ճամբարի հղում է

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.